Tuesday, March 21, 2017

apropå ngt helt annat

Kroppsideal. Herregud, det finns så många kloka individer där ute som kan diskutera ämnet i evighet. Jag är mer.. jag.
Har aldrig vägt så mkt som nu, förutom under graviditeter, jag var en sån som gick upp alldeles för mkt.
Jag mår dåligt psykiskt av det, men fysiskt, så är det bättre än nånsin. Iaf i hänseende till min grundsjukdom. Jag mår tydligen bra av extra östrogen.
Har inte haft ngn medicinering för mina ben på.. länge nu.
De tillfällen som varit jobbiga har varit få och enstaka. Dvs, uthärdliga.
Inte dagligen och hela tiden.
Märkligt hur lite mer fett som lagrar östrogen kan göra. Iaf för mig.
Sen är hur jag ser mig själv i spegeln och tycker om det en annan femma.
 Jag är rund haha.
Så får det vara, är benen lugna, så är det värt det.
För att ha ett ordentligt skov av RLS som vägrar ge sig, det gör att man bara vill ta livet av sig.
Heja lugna ben!

No comments: