Sunday, March 19, 2017

give me love.

Jadu, vad ska jag skriva.
Jag älskar och jag älskar hårt.
, "De" säger åt mig att jag borde vara sjukskriven och att jag jobbar är bara på ren envishet.
Så kan det vara.
Jag hatar att jag känner mig ...
handikappad
Jag är iaf hyfsat bra på mitt jobb och vad jag ger mig in på, men kroppen skriker. Och smärtan gör mig exakt så handikappad som " de " säger att jag borde vara.
" De" är då min ortopedläkare..
Strular med mitt jobb så att jag kan sitta som koordinator, vilket jag gör ofta ändå.
Men det blir trist.
Jag saknar patientkontakten, jag saknar att förlösa. Att få vara med i parets ögonblick.
Att få bara med i det största av moment.
Men jag är inte säker längre,
Iaf inte just nu.
Så det är bara att acceptera för jag skulle aldrig riskera.
Men jag hatar min kropp. Det får jag iaf.
För det känns som den sviker mig,

No comments: